2012-03-16

Kim Kalır?


“İçinizden yarınızı arzuladığımın yarısı kadar tanımıyorum, yarınızdan azını da hak ettiğinin yarısı kadar seviyorum,” anlamsız değil mi? Hep seninle olacağını düşündüğün ya da düşünmek istediklerinin bir iz bırakmadan kaybolması ne kadar anlamlı peki? Cevabı bende değil. Sanırım zaman da sahip değil bu bilgiye. Çünkü birileri bilirdi öyle olsa. Birisi yazardı bir yere. Ben de okurdum. Ya da izlerdim dünyayı zaman akarken, bir ipucu yakalamak için. Fakat “sana bilmediğin bir şey söyleyemem,” çünkü ben de bilmiyorum ve dünya da sorularıma bir türlü cevap vermiyor. Küçücük bir ipucu veriyor sadece. “Yaşayan her canlı yalnız ölür,” diye fısıldıyor soğuk nefesiyle. Nereye açılacak yolun sonunda kapı, bekleyip göreceğiz. Zaten elden de başka bir şey gelmiyor…

Hiç yorum yok: